PESANAN PENAJA

Adakah Anda Mencari Barangan Ganti Untuk Penapis Air seperti Filter Gantian Atau Gantian Seramik dan sebagainya? Saya Boleh Membantu Anda. Hubungi Saya Di Talian 013-6002842
Saya Sedia Membantu

Mencari Seramik Filter Gantian Penapis Air?

Adakah Anda Menggunakan Penapis Air (Water Filter)  Di Rumah?

Adakah Anda Menyelenggara Penapis Air Anda? 

Adakah Mudah Untuk Anda Mencari Barang Gantian Penapis Air Anda?

SUSAH!!!!

Kini tidak lagi...

Jika anda ingin mendapatkan Seramik Filter Gantian Beserta Cover
Boleh dapatkan daripada saya.
Saya sedia membantu...

Hubungi 013-6002842

Adakah Anda Menggunakan Filter Seperti Di Bawah???


Atau


Hubungi Saya Untuk Dapatkannya.....

Hubungi 013-6002842

Terbuka kepada Pembeli Yang Berminat Sahaja: 
Saya Sekadar Membantu: Penghantaran Melalui Pos

No comments:

Post a Comment